Wednesday, April 18, 2007

Mit liv i kasser...

Der er dælme gang i nedpakningen herhjemme. Har altid været sådan lidt splittet omkring at pakke ting ned til flytning. På den ene side er det virkelig kedeligt, på den anden side er det nu meget sjovt at se hvad det egentlig er man har. Og hvor har man meget. Da jeg gik og tømte klædeskab tænkte jeg først. Okay, jeg har vist en sko-fettisch, sikke mange sko. Så gik jeg videre til at pakke tasker... Samme tanke. Og sådan blev det ved!!

Dagen efter pakkede jeg alle mine lidt mere personlige ting ned. Det gav mig også lige anledning til at læse gamle dagbøger, kalendere, højskolebøger og andre sjove ting igennem. En fantastisk tur ned at memory lane, hvis man må være så poetisk!!

Og nu er det altså snart at vi skal flytte. Det begynder også at ligne noget man kan flytte ind i, kan bare stadig ikke helt fatte at om en uges tid, bor vi der for alvor.

Hyggede deromme i haven i lørdags med mor, Freya, Aya og Kristine. Det var jo helt vidunderligt. Nøj hvor jeg glæder mig til sommerdage, hvor jeg bare skal åbne døren og træde lige ud i haven..!!

Nå, men i den mere hverdags-agtige afdeling, så er jeg jo begyndt på arbejde. Det går faktisk rigtig godt. Dejligt at komme lidt igang, og mine dejlige kolleger er stadig de samme. Kan nu også huske mere end jeg lige umiddelbart havde forestillet mig. Meeeeen den lille mus er nu i baghovedet hele tiden.

Nå videre med nedpakningen, mojn :-)

1 comment:

Prinsessens Mor said...

Du lyder bare fuldstændig som mig med det pakning der :D

"mojn"?? Ja det lyder jo også som mig..

Dejligt at du blogger lidt igen