Tuesday, June 26, 2007

Se mit hjem....

så fik jeg endelig lagt billeder ind på computeren, så jeg kunne flashe billeder af vores fine hus... Vi har nu fået nye vinduer i ud mod gaden, nøj hvor det pynter...
Og jeg gider ikke sidder og møffe med at få dem til at ligge ordentligt, for det gider de ikke alligevel!!

Øverst til venstre : Freyamusens fine værelse
Til højre : Det næsten færdige nye køkken
Freyamusen på havevandring
Huset udefra med de nye vinduer
Terrassen med de nye havemøbler og haven i baggrunden
Nederst til venstre : Taget fra stuen mod vores nye dør i spisestuen ud til terrassen
Nederst til højre : Taget fra spisestuen mod stuen af det nye vindue (og nej det er ikke gardiner i plastic - det er dampspærre :-) )

Her kommer de - da da da da :








5 comments:

Anonymous said...

det hedder dampspærRE...

- af Smuksakkens Mor said...

nå for søren, så må du da godt nok undskylde, jeg skynder mig at rette...

- af Smuksakkens Mor said...

Der kom den kloge handy-skolelærer lige på besøg :-p

Prinsessens Mor said...

NEJJJJ mand! Havde slet ikke set billederne. Dumme mig.
Men SHIT det ser lækkert ud da! sødt børneværelse og alt muligt. er vild med det billede af huset udefra (som er sådan..trekantet) og så træet (der danner en cirkel oveni) Svært at forklare...
Et vigtigt spørgsmål: Hvor er den dråbeformede lampe fra? over spisebordet? Pris? Okay det var flere spørgsmål...sorry

Anonymous said...

l?se hele blog, pretty good