Friday, November 23, 2007

Nå.....

sku man se at få lidt gang i den her blog igen... Der sker så meget for tiden..

Først og fremmest er moren på skoleperiode og hun nyder det.... At ku cykle hjem på 5 min. kan virkelig redde en hel dag! (og fri til middag om fredagen, kan næsten redde en hel uge) Heldigvis er der 3 uger endnu, så der er tid til en masse julehygge de første uger af december.

Hvilket bringer mig videre til. GODT det snart er december. Har nu den sidste måned kæmpet med at holde mit julehumør nede på et rimelig normalt menneskeligt niveau. Har virkelig været bange for der skulle springe en julebombe inden i mig.. Jeg ææææææælsker julen og alt hvad der følger med. Glæder mig som en sindsyg til at skulle pynte det nye hus op for første gang...
Vi tyvstarter lidt på julen her i weekenden. I morgen skal vi ned og se julemanden kommer og tænder rådhuspladsens juletræ. Og søndag skal vi ud og ha fundet vores eget juletræ. Om jeg glæder mig.. Det tror jeg nok :)

Om smuksakken kan jeg fortælle at hun pt er ved at vokse ud af alle sine natdragter. Jeg ved ikke om hun vokser lidt i løbet af dagen, men jeg synes hver aften når hun får nattøj på, så er det for småt. Og ellers så vælter det ud med nye sjove ord. Bl.a siger til hun de andre forældre i dagplejen når de kommer: "mor barbej".... Jeps jeps, mor er på arbejde.

Nå sku man lige fordybe sig lidt i html-koderne... Suk, godt det snart er weekend...
Mojn for nu

1 comment:

Prinsessens Mor said...

Jaaaa din blog er også ved at vågne igen!
Hvor sjovt - kamille My startede også med at sige "far barbejd" :D Nu er der snart ikke det hun ikke siger mere..
Glædelig jul!