Monday, June 30, 2008

Sku' man lidt igang igen

med det hersens bloggeri....

Vil altså ikke trække jer igennem en opdatering af hva der er sket siden sidst - det ville tage alt for lang tid for der er gang i den...
Smuksakken er jo blevet 2 år - vigtigst af alt. Hun er stadig lige fantastisk - og snakker fra hun står op til hun går i seng. Hun overrasker os hver dag, med alt det hun kan og får mange roser af dagplejemødre og andre folk omkring os.
Hun havde en dejlig fødselsdag, eller fødselsdagsweekende kan man nærmere kalde det. Flere dages fejring - det var skønt!!

Og ellers går det for mit vedkommende meget op i uddannelse og fremtid for tiden. Jeg har haft mine sidste rigtige skoleophold, og nøj hvor var jeg koncentreret. Tror aldrig at skole har gjort mig så træt, fordi nu ville jeg bare lære det web. Det lykkedes vist også rimelig godt.
1. september starter min svendeprøve - og jeg er både spændt og bange... Idag om 4 mdr. og en uge kan jeg kalde mig svend. Det blir stort....

Skal i lige ha et par af de sidste nye billeder af prinsessen - kommer her...




No comments: