Sunday, July 22, 2007

Dejlig ferieuge..

Ah så fik man holdt sommerens første ferie-uge. Det har været den skønneste uge og det har ikke engang føltes som om den fløj afsted fordi vi simpelthen bare har nået at hygge så meget. Mandag var nok nogenlunde verdens bedste dag. Skønt sommervejr, der blev leget i haven og badet i badebassin og solet sig. Om aftenen var der grillaften med moster og onkel....

Resten af ugen har også bare været hygge. Trille ture, lege, fjolle og spise guf!!! Torsdag var søren og jeg ude og spise og i biffen for første gang i over et år, men momse og moffi passede musen. Det var virkelig en dejlig aften... Tak for den gode gave Freya, som jeg fik af dig sidste år til min fødselsdag :-) (som er et år siden på fredag!!!)

Nu skal jeg så lige arbejde 4 dage og så er der 2 dejlige ugers ferie til mig.... Jubiiii, det blir så dejligt. Mere hygge :-)

No comments: