Wednesday, October 3, 2007

Idag

er det en måned siden jeg skrev mit sidst indlæg... Det er for dårligt, men jeg forstår virkelig ikke hvor tiden bliver af... Det er allerede oktober mand.... Det er for sindsygt!! Jeg kan slet ikke følge med...

Men alt er vel i den lille familie. Freya blir stor og fræk... Der kommer flere og flere ord på repetoiret og det er simpelthen for sjovt nogen gange.... Af ord vi forstår siger hun blandt andet tørstig, hov, bom, tørstig, moar, nej, ba bu, muh.... kan ikke huske flere... Udover det snakker hun dagen lang... Virkelig hele tiden.. Bla bla bla!

OG OG OG..... Jeg er jo blevet moster.. Har fået en lille niece. Det er fantastisk. Det lyder måske skørt, men det er en af de største følelser jeg har haft i min mave, hvor det ikke lige har været "noget" med mig selv... Altså hvis i forstår... Hun er virkelig så nuttet.. Skal nok flashe engang...

Ellers er der ikke de store nyheder... Skal heldigvis snart på skolebænken 1 1/2 måned. Det blir rart...

No comments: