Thursday, March 1, 2007

Forårsfornemmelser...

Mmmm 1. marts - første forårdsdag. Og så oveni købet dejligt solskinsvejr. Var ude og gå med lækker-tøsen og fik helt pludselig lyst til at bryde ud i sang. Det var simpelthen vidunderligt at gå der med solen skinnende lige i fjæset og så uden at fryse.. Nu kan varmen godt komme, så jeg kan nå at få noget forår, inden det går løs på arbejde.

Nu er der nemlig kommet helt styr på det. Skal starte den 10. april og så på halv tid i 3 uger. Det er virkelig den bedste løsning, og jeg er så glad for, det er blevet sådan. Men hold da op, hvor jeg synes det kommer tæt på efterhånden. Hvordan skal jeg undvære den lille mus. Og ja ja, jeg ved godt jeg har været hjemme i halvandet år nu, men alligevel... Mon ikke Tryk Team har lyst til at ansætte en barnepasser, så jeg kan tage hende med på arbejde??? Jo det tror jeg da de har..

Sikke et kedelig indlæg... Men jeg sidder altså lige og ser sangstjerner eller hvad man nu kan kalde dem...

No comments: