Saturday, March 17, 2007

Freyas forkælelsesdag

Jeg kan godt lide lørdag.. Det er sådan en dejlig mellemdag, hvor man ikke er træt efter arbejde (for det er jeg jo tit for tiden ;- ) ), og ikke som søndag hvor man har lidt ondt af sig selv, fordi weekenden snart er slut.

Dagen idag er blevet brugt på at nyde hinanden i familien. Især Freya er blevet forkælet. Først fik hun dejlig koncert af farmand, der lige skulle øve de sange som brudeparret på dagens job havde ønsket sig specielt. Og bagefter stod den på babymassage. Det var længe siden vi havde prøvet. Alt i alt tror jeg hun nød det, omend hun er blevet lidt mere vildbasse end sidst...

Nu sover hun så, og jeg tror det er min tur til at forkæle mig selv med lidt weekendslik, og mon man så ikke skulle igang med at tegne en prinsesseparade og nogle sjove dyr til det fremtidige børneværelse??


1 comment:

Anonymous said...

behovet for at se:)