Monday, March 12, 2007

Om bland selv slik og små grimme hunde...

Bland selv slik er altså virkelig farligt!! Normalt når jeg køber en pose slik er der noget jeg ikke kan lide og lader ligge.. Okay okay, jeg spiser det hele, men det varer i det mindste et par dage før jeg spiser ikke-yndlings-stykkerne... Men ved siden af mig ligger en pose bland-selv og jeg skåååååvler ind... Det er jo mit yndlings-slik det hele, for jeg har jo selv valgt det... Puh jeg får snart ondt i mavsen tror jeg...

Var ude og lufte guldklumpen idag i det dejlige forårsvejr. Vi mødte ikke mindre end 4 tøser/piger/damer der kom gående med deres mærkelige krybdyr.. Eller hunde som de nok selv vil kalde dem. Undskyld mig, men jeg forstår altså ikke den dille... Jeg kan simpelthen ikke se det søde i de små fimse-rotter. En alm str. hund ville jo kunne lave en lort der er større end dem!! I don't get it!! Ikke fordi en hund nødvendigvis behøver være stor, meeeen altså, helst større end at man kommer til at klemme den bag sofapuden....!!

No comments: