Monday, February 26, 2007

Der gik vist en håndværker tabt i mig...

eller også gjorde der ikke... Har været i huset og pille tapet ned. Sikke et arbejde, men også ok hyggeligt. Havde søs til hjælps... Det går fremad deromme, men godt nok meget der skal klares, før man kan bo der. Det er vildt spændende, men nu er jeg jo selvfølgelig heller ikke lige den, der tager mig af de værste knokleting, så jeg kan jo sagtens!!

Og så var der lige en veninde mere der blev friet til. MEN i danmark - det er jo helt uden for statistikken...!!! Hvad sker der for al den kærlighed...?? Det er da bare for dejligt. Tillykke til Pernille og Lasse.

Åh det rene vasketøj står og skuler efter mig for at blive lagt sammen. Det skulle bare vide hvor godt man lå her på sofaen, med fjernbetjeningen i den ene hånd og chokolade i den anden! Synes egentlig godt at man må hoppe over hvor gærdet er lavest mandag aften - det er jo hårdt at komme igang efter weekend... :-) :-) Mmmm jeg elsker at være på barsel!!

No comments: