Saturday, February 24, 2007

Om det nye hus, græsk kylling og lykkelig kærlighed i london!

Så havde man et hus. Bum - lige på en onsdag overtog vi vores hus.. Det er altså lidt vildt!! Vores hus.... Det lyder sgu godt. Ugen er gået med at rive puds af den fugtige væg, rive tapet ned (eller lorte-tapet som søren kalder det), rive væg ned så der blir plads til vores fiiine nye køkken-alrum. Eller samtalekøkken, som det hedder i den moderne verden. Her kommer lige et par billeder til de nysgerrige. Huset kommer altså ikke helt til sin ret udefra endnu, men det blir så skønt et sted..




Og så en lille sidebemærkning til dem, der mangler ideer til aftensmaden. Jeg lavede græsk kylling igår og mums jeg havde da helt glemt hvor godt det smager. Mmmm kylling i sovs med masser af feta og hvidløg, kan det blive meget bedre??

Og så tror jeg i øvrigt, man skulle tage at invitere sin kæreste til London... Vi skal til 3 bryllupper på 10 mdr. Hos 3 par, der ingen forbindelse har til hinanden og hvor frieriet i alle 3 situationer er foregået i London. Er det ikke pudsigt måske??? Mon London har sådan en eller anden hemmelig kærligheds-amor-agtig effekt på mænd??? Jeg vil gerne vide det...!!

Nå nu skal guldklumpen vist hives op af barnevognen og så kommer måmmår og passer...

4 comments:

Anonymous said...

Det ser da ellers skønt ud trine!
Er der mon en gang midt i haven...?

hmm - henrik skal til london i 5 dage på næste mandag... - alene - tror jeg nok!

Prinsessens Mor said...

Jamen så vil jeg da også til London! :D

Jeg synes godt nok det er pudsigt som vi ligner hinanden.. Jeg drikker også meget rødvin med min kæreste, spiser for meget slik mens jeg chokeres over Idol og.. ja alle de andre ting :) Vi nøjes så bare med at drømme om et hus.. :(

Tillykke med det! Og dit dejlige liv i det hele taget..

- af Smuksakkens Mor said...

Ja det er altså meget pudsigt!! Især den dag du havde daughters på din blog, der måbede jeg sgu lige lidt.. Og tak.. Det er faktisk svimserne der har købt et hus til os, som vi starter med at leje og senere køber (når jeg engang tjener nok penge)... Men det er "vores" og os der vælger hvad der skal laves og hvordan det skal se ud... Det er skønt!!

Anonymous said...

People should read this.