Wednesday, February 14, 2007

Så skal der kravles...

Nej det SKAL der ikke, men moren og faren har været ude og købe et tæppe til gulvet så det er nemmere for hende at lære det. Hun møffer rundt om sin egen akse og vil så gerne lære det, men her er alt for glat. Tror heller snart ikke hendes nysgerrighed og temperament kan vente mere. Vi går og går og går rundt i lejligheden for tiden og de små stolper stavrer ivrigt afsted..

Nå, skulle lige af med lidt galde igår!! Idag er humøret i top igen. Prinsessen sover, mens moren drikker sin første hele kop kaffe på halvandet år og faren er på arbejde. Sidder og tænker på, at om en uge har vi et hus.. En vild tanke godt nok!! Blir skønt at hvis man lige er lidt sur eller noget, så kan man altid lige gå om og rive lidt i en væg eller hamre lidt her og der.. Ej, jeg skal nok ikke begynde på noget.
Skal snart ud og kigge på køkken. Forestiller mig os komme gående med en baby på armen, ind for at vælge et køkken. Meget voksent!!

I øvrigt synes jeg at det burde være umuligt for frisører at tage orlov eller rejse nogen steder hen i længere tid!! Imens man så kan blive klippet af en anden, der helt kan få ødelagt det hele.. Jeg ser herrens ud. Julie - kom hjeeeeeeem!!!! Jeg betaler din billet!! Nej okay, vist kun mig selv der synes det er SÅ slemt!!

3 comments:

Anonymous said...

Du er vist ikke den eneste, der eftersøger "fuld tilfredshed eller pengene tilbage", når Frisør Julie er bortrejst.... ;-)

- af Smuksakkens Mor said...

Nej hrmpff..... Eller også er vi bare søstrene vanskelig!!

Anonymous said...

Tja...