Thursday, February 15, 2007

Vi har lavet et band...

Ja altså Freya og jeg.. Freya på tromme og moren på maracas. Konceptet er sådan at vi danner backing-group for forskellige kunstnere. Idag har vi haft Black Eyed Peas i front - funky mama og chicken siger jeg bare!! Spændende hvem der ellers kommer forbi. Måske faren også får lov. Meeen det kræver nok at der blir droppet nogle af hans andre bands, for vi snakker potientiale her - der er sgu fremtid i det!!

Hov nu ringer det på.. Så kommer vores nye store dejlige seng som Sørensen har købt.. 180x200 - blir altså dejlig dejlig dejlig!!

2 comments:

Prinsessens Mor said...

HEJ!
Så fandt jeg dig endelig - underligt at der ikke er et link i din profil til bloggen?!.. Synes jeg da.
Det er vist lidt vildt som vi minder om hinanden - både med bøger, musik, barn osv.
Må jeg linke til din blog i min?
Vh Lene

- af Smuksakkens Mor said...

Hej Hej og velkommen.. Ja det er lidt underligt, men kan ikke finde ud af at få det frem..
Jeg det er faktisk lidt vildt med alle de ligheder!!
Selvfølgelig, link du bare løs ;-)