Saturday, February 17, 2007

"Livet er fedt - men vi lever for lidt oh yea...!"

Den sang har klistret sig fast på min hjerne her til aften.. Måske er det fordi den her weekend bare er dejligst!! Har hygge-nygget med babyen og faren både igår og idag. Nu er Sørensen ude og spille, og så har man jo lige lidt tid til at sidde og fundere over hvorfor livet er så fedt... Here goes: Livet er fedt :

- Når man elsker nogen så meget at det gør ondt i maven
- Når ens forældre og søster er de bedste i verden
- Når man kører en tur igennem byen med trunten i barnevognen og hun charmer den ene efter den anden
- Når man bruger fredag aften på at drikke rødvin med sin kæreste og designe sit nye køkken
- Fordi chokolade findes
- Når man elsker at være på barsel, men også ved at de kolleger man skal tilbage til virkelig kan gøre en glad
- Når min datter rækker armene ud efter mig, og jeg ved at hun føler sig tryg i min arme
- Når man har en lille familie, der skal være moster, onkel og kusine
- Når ens liv er fyldt med dejlige venner
- Fordi når jeg vågner i morgen er Rikke her og jeg glæder mig ufattelig meget!!

Jeg kunne finde på tusinde ting, men det her er dem der har gjort denne weekend vidunderlig!!
Og så er livet altså også fedt når ens lille vidunder selv falder i søvn og sover hele natten..

Nå nok sødsuppe for idag. Sidder og ser Idols... Jesus Christ, hvad sker der for dem ower there... Hvordan var det lige at så mange mennesker mistede deres realistiske sans??

Nu skal jeg altså ligge ned. Har kvalme af alt det slik, der er røget indenbords... Men tak til min dejlig søs, fordi hun kom med en stor pose fredags-slik...

No comments: