Saturday, May 26, 2007

Der ordnes...

i stor stil. Har simpelthen nået så meget i huset idag, SAMtidig med jeg har hygget en masse med min lille mus. Hun har været i det bedste humør og smilet fra øre til øre hver gang jeg kiggede på hende. Suk altså.

Idag har vi flyttet lidt om for at prøve nye muligheder i spisestue/stue, for det fungerede sgu ikke rigtig før. Men nu tror jeg vi er ved at ha' knækket koden. Sagen er vist den at mit gamle karlekammerskab virker ret voldsomt ligemeget hvor det står. Måske heller ikke det mest moderne møbel, men det har sjæl. Og mest af alt så betyder det en masse for mig. Min studentergave fra mine forældre, min mormor og min farfar, som døde 1 1/2 måned før jeg blev student, men nåede at være med i gaven. Jeg KAN ikke nænne at det skal stilles væk og stå et ubetydeligt sted. Nu har vi næsten bestemt os for at gi' det en ludbehandling så det passer bedre til gulvet, og bare det var svært...
Jeg sider det igen: hvor er det bare skønt at gå og ordne i sit hus!!!

Igår ordnede svigerfar i haven, så der nu ser nogenlunde ud foran.

Alt ordneriet skyldes jo selvfølgelig den forestående store store dag på torsdag. 1-års fødselsdag. Moren får næsten tårer i øjnene bare ved tanken. Jeg glæder mig som et lille barn. Har pakket gaverne ind idag. Men kan altså ikke la' vær' med hele tiden liiiige at købe små ekstragaver. Så indtil torsdag må jeg kun komme i butikker når det er højst nødvendigt. Dagplejen kommer til frokost, det blir fantalahastisk!!! Tænk engang.... Ja jeg vil slet ikke gå igang med alle de tanker det sætter igang når jeg tænker på hun snart blir 1 år...

Med den skønne skønne lyd af opvaskemaskinen der rumler vil jeg gå i seng med min bog og vente på Søren kommer hjem fra bryllupsjob...

Mojn :)

3 comments:

Prinsessens Mor said...

bliver hun 1 på torsdag? Så er hun tvilling jo! Fantastisk! Jeg bliver det.. eller ikke 1 men.. ja - på onsdag!
Føller er sagen :D håber I får verdens bedste dag for det ER virkelig stort!

- af Smuksakkens Mor said...

Ja hun gør, det er helt vildt. Jeg glæder mig helt sindsygt, det blir en stor dag.
Og tillykke til dig... Så gik jeg jo rundt hele din fødselsdag med veer, og glædede mig til jeg snart holdt min lille bebs i armene :)

Anonymous said...

hvorfor ikke:)