Wednesday, May 30, 2007

Der tænkes...

Nøj hvor tankerne flyver ligenu. Hele tiden tænker jeg: for et år siden gjorde vi det. Og altså for et år siden var jeg ved at have temmelig kraftige veer... Eller jeg tror nu nok, at vi var deromkring hvor vi lige havde spillet matador og nu tog et bad, fordi vi vidste der ikke gik længe inden vi skulle afsted. Hvor ville jeg bare ønske, at man kunne opleve hele forløbet udefra som en flue på væggen. Der er så meget, der er sløret og jeg ville så gerne kunne huske hver en eneste lille bitte detalje. Men det vigtigste er jo det der kom ud af det. En lille helt igennem fantastisk sukkerbasse, som lnu igger og sover den sødeste søvn. Næstvigtigst at jeg glæder mig helt vildt meget til næste gang. Kald mig skør, jeg fik en hård medfart og man kan jo ikke beskrive hvor ondt det gør, men jeg synes det var fedt!!!

Nu er jeg ved at være klar til den store dag i morgen. Det blir kæmpestort. Jeg vil skrive mere i morgen om den begivenhed... Glæder mig, glæder mig, glæder mig!!!

Og så lige den lille ekstra: Endelig blev det bestluttet at der skal bygges stor Ikea i Odense. Juhuuu siger jeg bare... Og så passer det lige som fod i handske at den skal stå færdig når jeg er udlært. OG den ligger lige på vej hjem fra arbs. Tju bang!!

1 comment:

Prinsessens Mor said...

så kalder jeg dig det - SKØR! :D Jeg skal ALdRIG gennem det igen kan jeg sige!

Men stoooooooooort tillykke med din sukkerbasse i dag! Håber I hygger og at hun nyder at være i cent.. ej okay hun er nok altid i centrum jo! Men nyd dagen!