Wednesday, May 16, 2007

Fordi at....

Og så alligevel er der jo en masse ting man kan sidde og glæde sig over, når man er alene, kigger ud på regnen og lader tankerne flyve.

Jeg er glad fordi at:

- Det er fedt at bo i hus. Jeg elsker vores nye køkken, vores opvaskemaskine og i et af mine næste indlæg vil jeg flashe en masse...
- I morgen skal vi hjem til morfar, Freya og mig. Det blir så hyggeligt og han glæder sig helt vildt.
- På fredag skal morfar passe Freya og moren og faren skal til George Michael koncert i Århus. Det blir skønt. Det er vildt at -tænke på hvor længe siden det er, vi har lavet sådan noget sammen.
- OG og og... Inden koncerten skal vi i Ikea i Århus. Jeg æææælsker Ikea. Og når man så bor i byen med verdens mindste Ikea (og det er det altså, det er ikke bare noget jeg skriver, det er faktisk rigtigt), så kan man ved tanken om at skulle i kæmpe Ikea blive helt kulret!!! Selvom kontoen nu godt nok ikke lige er til det, med alt det legetøj jeg har bestilt hjem til lillemusen.
- Sidst men absolut ikke mindst har jeg jo 4 meget fortjente fridage i udsigt...

2 comments:

Prinsessens Mor said...

Jaaaa du skal flashe hus!!!

Elsker også Ikea og vi skal også til koncert - dog med Tori Amos i kbh og ikke george her i Århus.. Gid det var omvendt.. altså at hun skulle spille her..

Nå hej igen.

Ps. Hvad spiller din kæreste for noget? Er han kendt hva`? :D :D

- af Smuksakkens Mor said...

Han spiller mest rock/pop - pop/rock. Måske er han lidt Gavin degraw - John Mayer agtig..
Du kan da lure lidt på theplacemusic.dk, der er lidt lydklip fra hans band hvor de spiller deres egen musik.

Kendt?? Nej det vil jeg ikke sige. Måske lidt engang. Han vandt en runde i stjerne for en aften i 2003, men det er jo længe siden :) Og siden da er han blevet meget mere rocket..

Håber i havde en god koncert ;-)