Wednesday, May 16, 2007

Når man sidder og blir lidt trist..

På trods af at jeg lige fik skrevet at jeg godt ku se noget hyggeligt i regnen, så kan man nu også godt sidde og blive en smule melankolsk når man kigger udenfor. Har lige siddet og fældet et par tårer (okay - ret mange faktisk) over programmet Hjertebørn på Tv2. Puha altså, tanken om at skulle sende sit barn afsted til sådan en hjerteoperation, av i mit eget hjerte... Smuksakken var netop faldet i søvn i sin mors arme, så hun blev overdænget med kys og kram, mens hun snorkede højlydt.. Nu er hun lagt i seng, og moren sidder helt alene. Altså, da jeg var på barsel, var det virkelig hyggeligt at søren var så meget hjemme, men jeg synes godt nok ikke lige for tiden at der er meget hyggeligt ved at have en musiker-kæreste. Suk, det minder mig altså lidt om en sang vi sang til kor i folkeskolen "Når min far kommer hjem så er min mor lige gået, når min mor kommer hjem så sover min far..." Her er det bare omvendt. Når jeg kommer hjem skal han ud af døren, når han kommer hjem er jeg gået i seng. For det meste jo - ikke?

Så er det vist godt med selvmedlidenheden for idag...

No comments: