Thursday, May 31, 2007

Hip hurra for den lille Freya-mus

Så blev hun 1 år prinsessen i huset. Ved slet ikke hvad jeg skal skrive. Det har været den mest fantastiske fantastiske dag... Fyldt med glæde, sol, gaver, gaver, gaver, mad, mad, mad og kæmpe store følelser og tanker..

Moren og faren havde begge to fri idag. Vi vækkede musen med føs'dags sang og flag. Hun sov nu ikke, men sad ligeså stille op i sengen og kiggede noget betuttet på de skøre forældre der kom syngende ind. Herefter var der gaver. Den fine fine elgko vakte stor glæde. Og dukken fik da også et par mys senere på dagen.

Til frokost kom dagplejen på besøg. Nøj det var hyggeligt. De drønede rundt i haven og alt legetøjet blev endevendt. Det var en fest...

Kl. 15 kom så familien og så var der ellers dømt gaveræs. Hold da helt op hvor har hun fået mange mange fine ting....Og hele dagen har hun bare nusset rundt med et kæmpe smil i sin fine nye kjole..
Solen skinnede og varmede så der blev tilbragt meget tid i HAVEN!!! Hvor er det skønt bare lige at kunne trisse derud..

Og så faldt hun ellers om. Nøj, hun var træt...

Tilbage sidder moren. Stadig med kæmpestore følelser. Det er virkelig noget specielt når ens lillen blir 1 år. Det kan slet ikke beskrives. Det sidste år altså.. Ja, hvad skal man sige. Det har bragt så meget glæde i mit lille hjerte, min mave og jeg blir helt kulret af at tænke på hvad det har bragt med sig at få hende... Det er Fantastisk, jeg siger det bare...!!!

Her kommer fødselsdags-billedkavalkaden. En dag jeg aldrig vil glemme...









2 comments:

Prinsessens Mor said...

tillykke igen! de billeder smelter mit hjerte..

- af Smuksakkens Mor said...

Øøøøhhhh fisk.....